Alla inlägg under december 2012

Av Sandra Hermansson - 30 december 2012 01:25

Först av allt vill jag bara säga att jag är så stolt över henne!

För lite mindre än ett år sedan berättade min lilla syster för mig att hon var gravid. Jag fick en chock och hade verkligen svårt att min lillasyster som var 15 år skulle få barn.

Min älskade lilla lilla syster som fortfarande är liten i mina ögon är en underbar mamma till en liten flicka som är så lik henne.

Min syster har haft en svår skolgång i högstadiet och svåra problem att hantera sin ilska och sina aggressiva sidor. För ett år sedan kunde jag inte ha ett normalt samtal med min syster förens hon ville slå mig och sa en massa elaka saker. Vi fick veta att hon har adhd.

Folk kan tycka och tänka vad de vill men min systerdotter som är den finaste ungen i världen räddade min lillasyster. Jag är så stolt över henne.

Hon är en ung mamma som lever i ett samhälle fullt med fördomar och hon klarar av de så bra.

Idag kan jag ha ett moget samtal med henne, vi kan prata om vuxen saker och ibland är de hon som rättar mig och säger till mig hur jag ska göra.

Jag vill bara säga att jag älskar mina systrar jag har tre systrar och ni betyder allt. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och vi störtar alltid varandra. Och till min lillebror du är bäst och din stora syster älskar dig.

Jag älskar mina syskon över allt annat och det är ingen av er som betyder mer än den andra.

Av Sandra Hermansson - 8 december 2012 01:24

Att känna sig älskad är det viktigaste i livet. Att veta att man alltid har någon vid sin sida, de kan vara mamma, pappa, syskon, vänner, pojkvän, man, flickvän eller fru bara man har någon som man alltid kan luta sig mot när man känner att man behöver stöd och tröst eller bara få skratta tillsammans med.

Jag har min stora riktiga kärlek. Det är tre år sen vi träffades på oleo i Växjö, jag jobbade och han var gäst. Idag är jag tänker tillbaka på den första gången som vi sågs jag bara älskar de kärlek på hög nivå. Han är allt jag någonsin har önskat, han är mannen i mitt liv.

Jag älskar dig Antonio!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards